söndag 5 juli 2009


Idag har dagen varit riktigt tråkig egentligen! Men glad att dagen har gått fort för då är det närmre tills Vicktor kommer hit! Asså jag lovar jag saknar honom så mycket så snart spyr jag på dethär! Vi får se hur mycket jag orkar! Jag vill egentligen bara ge upp nu! Men det kan jag inte! För jag vill inte kväva Vicktor...Han måste få ha roligt och han måste få vara med sina kompisar nu ett tag! Jag vill ju ha kvar honom föralltid och då är det värt att må skit ett tag!


Idag så vaknade jag av att jag hade kramp i vaden! Fy fan vad ont det gör asså!!!
Och det jobbiga va att ingen annan än jag var vaken! Så jag gick en sväng och när jag kom tillbaka så satte jag mig i förtältet och väntade på att någon skulle vakna inne i husvagnen! Och då kommer min räddare i nöden joar ut! Äntligen någon som är vaken tänkte jag helt överlycklig! Sen vaknade dem alla en efter en:)
Vi åt frukost och jag gick och diskade :) Tänkte att jag kunde vara lite snäll!
Efter det så sminkade jag mig och ringde min älskling!
Fy fan jag vet inte om det är så bra att jag pratar med honom i telefonen för det gör så jävla ont för jag saknar honom så himla mycket!
Och när klockan blev 12.00 ungefär så var jag borta på mitt blivande jobb!
Trodde jag så nu ska jag tydligen bara få provjobba imorgon! Så om dem inte tycker om mig kan jag glömma jobbet! Men det kommer ju säkert att gå bra!
Sen när jag kom tillbaka till campingen så åkte jag pappa madde och joar och jonathan på en tur i opel:n! Egentligen hade vi inget ändamål med trippen utan ville bara få tiden att gå pga att det inte var något "badväder"! När vi kom till husvagnen igen så laga Madde mat och pappa handlade! Medans Joar och Jonathan då såg på film passa jag på att sova en stund! Jag kände mig inte riktigt kry, men det kanske va för att jag somnad så sent och vaknade så tidigt xD
Vi åt mat och gick ner till hamnen och kollade på färjan!
Handlade och gick runt nere i hamnen ett tag!
Sen verkade det som om alla var trötta eller nått för ingen höll sams, så vi gick hem istället och åt kvällsmat och duscha och så!
Jag ringde Vicktor en stund med men han hade inte tid att prata som vanligt! Jag tycker inte om när han är så! Det gör ju ont när jag inte kan vara med honom och då kanske han kan prata med mig ju! Men Men vi kom överens om att han skulle skicka ett sms innan klockan nio så skulle jag ringa honom. För jag kan inte ringa honom mitt i nätterna jämt! Så om han inte skickar ett sms innan klockan nio så ringer jag honom inte! Och nu börjar klockan närma sig nio! Fy hoppas han skickar ett sms innan!
Just det ja! Madde jag och pappa ska trycka ihop oss i deras säng och se på film! Men pappa kommer säkert sommna innan filmen hinner börja! HAHA det brukar han ju göra xD Idag har jag varit duktig och lagt upp massa bilder från kamran på bdb med ;)

Det var mina tankar om denna dag
PUSS&HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar